Powered By Blogger

Selasa, Jun 02, 2009

Syarat dan Terma Urusniaga

Urusniaga yang kami jalankan adalah secara genuine, jujur dan amanah.

Oleh itu hanya pembeli yang genuine sahaja yang layak berurusan dengan pihak kami.

Pihak kami akan bertanggungjawab terhadap item-item yang telah di-order setelah membuat bayaran dan kami juga akan follow-up sehingga item-item yang dibeli sampai dengan selamatnya ke tangan pembeli. Item yang telah dibeli tidak boleh dipulang balik kecuali terdapat kerosakan atau kegagalan fungsi jam tersebut bukan disebabkan kelalain atau kecuaian dalam tempoh warranty.

Bagi yang telah berurusniaga dengan pihak kami diucapkan terima kasih dan semoga anda berpuas hati dengan layanan yang kami berikan.

4 ulasan:

  1. Masyaallah.

    Jam saya rosak. Baru tercari cari nak pakai jam apa. Tengok tag heuer berminat la pulak tapi tak mampu. Nak pakai yang replika (sekalip pun triple A) pun tak nak.. Last last surf punya surf jumpa lah thread anda di Cari Gold. Minat dengan Casio ler pulak. Tup tup dah ada blogspot lak! Sudah canteek! Kalau ada rezeki, insyaallah berurusan dgn saudara (tunggu gaji... bonus ahak! - bajet tak besar dalam 250 aja.. lebih dari tu makan maggi eden.)

    Syabas dan tahniah! (ado diskaun ko kalau ulas kek sini? haha.)

    BalasPadam
  2. salam..
    he..tq tag heuer gred double A tue barang cun enjin jenis penuh miyota (japan) saya pun ade pakai satu tag gred AA tapi grand carerra 17 memang puas ati siap buleh rendam dalam air..harga rm300 tue dah mampu milik ade yng jual sampai rm350..k kalo tuan nak edifice ade jer yg model budget RM250-RM260 model EF500D, EF503D..APE2 nti info lak kat sini kat carigold memnag dah banyak saya den jual jam alhamdulillah nti roger yer k salam..

    BalasPadam
  3. EF500D, EF503D .. ehh.. dah canteek tu! Insyaallah. Will be in contact.

    Muarian - heh heh. Anak bentayan ler ni. Kawan dulu high school Muar. Kg - Sg. Mati. Tapi dah lama ler dulu... mak bapak pindah x der ler lagi ke muar. sah sah aku srp 1986.

    Kalau ada rezeki, sama sama menafaat ler kita. Orait bro.

    my e-mail: mail2ymy@gmail.com

    BalasPadam
  4. oh yer ke tuan kawe memang budak muar tegar lahir kek muar, sekolah n keje pun sekarang kek muar...he..kubu bentayan lah ekekekekee:)wahdah xdapek meraso mee bandung ori lah macam tue apo lagi satay muar time pg2 he..he..orait nti roger jo kek sini :)

    BalasPadam